Vrácení zboží a reklamace
Postup při vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
Nesplnil kousek vaše očekávání? Nebo nesplnil očekávání někoho jiného? Nezoufejte, zakoupené zboží nám můžete do 14 dnů ode dne doručení vrátit. Stačí, když ho v neporušených a nepoškozených původních obalech zašlete zpět spolu s vyplněným formulářem pro vrácení/reklamaci zboží. Tento formulář můžete přiložit přímo k vrácenému zboží, nebo nám ho zaslat na e-mail obchod@coque.cz.
Formulář pro vrácení zboží si můžete stáhnout níže ve verzi word či v pdf.
Formulář pro odstoupení od smlouvy (do 14 dnů od převzetí) ke stažení zde (word)
Formulář pro odstoupení od smlouvy (do 14 dnů od převzetí) ke stažení zde (pdf)
Zaplacenou částku za vrácené zboží vám pošleme na bankovní účet uvedený ve vyplněném formuláři, který od vás obdržíme.
Kompletní nepoužité a nepoškozené zboží (pokud byl dárek k objednávce je nutné vrátit i s dárek!) zasílejte doporučeně zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:
Lukas Kutra
Stara cesta 30
763 14 Zlin 12
Nezapomeňte připsat i email obchod@coque.cz, aby doručení proběhlo bez komplikaci a balík k nám v pořádku dorazil.
Postup uplatnění reklamace
Objevil se problém s koupeným zbožím? Nevěšte hlavu, postup reklamace není nijak složitý ani zdlouhavý. Stáhněte a vyplňte formulář pro reklamaci zboží (máte na výběr ve formátu word či pdf). Poté jej spolu se zbožím odešlete (vše popsáno níže).
Formulář pro reklamaci/vrácení zboží ke stažení zde (word)
Formulář pro reklamaci/vrácení zboží ke stažení zde (pdf)
Poškozené zboží při přepravě
- Číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží,
- důvod reklamace (popis závady zboží atd.),
- fotografie poškozeného zboží i balíku, ve kterém výrobek dorazil.
Nefunkční zboží
- Číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží,
- důvod reklamace (popis závady zboží),
- v ideálním případě fotografie reklamovaného zboží.
Zboží zašlete doporučeně zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:
Lukas Kutra
Stara cesta 30
763 14 Zlin 12
Nezapomeňte připsat i email obchod@coque.cz , aby doručení proběhlo bez komplikaci a balík k nám v pořádku dorazil.
Spolu se zbožím zašlete i vyplněný formulář pro reklamaci zboží, který je ke stažení níže. Jakmile k nám zboží dorazí. O výsledku reklamace vám dáme vědět emailem do 30 pracovních dnů od přijetí zboží.
Berte, prosím, na vědomí, že reklamaci nelze podat telefonicky!